آقای اسطوره در سراشیبی سقوط؛ سرنوشت تلخ در انتظار مردی که دیگر محبوب نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - ضرب و شتم همسر دوم، رفتارهای کنترل نشده، تعرض و ... لیست اتهامات مختلفی است که کاپیتان سابق منچستر یونایتد روبروی خود می بیند و باید با حضور در دادگاه از خود دفاع کند.

آقای اسطوره در سراشیبی سقوط؛ سرنوشت تلخ در انتظار مردی که دیگر محبوب نیست

شاید کمتر کسی می توانست تصور کند، بازیکنی که تا همین چند سال پیش استادیوم عظیم اولترافورد شاهد فریاد نام او بود و به پاس حضور 24 ساله در منچستر یونایتد، لقب امپایر را از ملکه انگلیس دریافت کرد، در فاصله کوتاه 6 سال پس از وداع با فوتبال، به چنین ورطه سقوطی دچار گردد.

13 آبال سال 1399 بود که رسانه های انگلیسی با انتشار خبری فوری از بازداشت رایان گیگز اسطوره باشگاه منچستر یونایتد به علت ضرب و شتم همسر دومش خبر دادند و تصاویری هم از اطراف خانه او در شهر وزلی منتشر شد که توسط پلیس محاصره شده است.

اما در حالی که دیگر خبری از پرونده گیگز منتشر نشده بود و به نظر می رسید جریان به نوعی حل و فصل شده است، ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال ولز با انتشار بیانیه ای فوری گفت که رایان گیگز سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور به علت رفتارهای اجتماعی خشنی که داشته، از سرمربیگری این تیم برکنار شده است.

پس از برکناری گیگز از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ولز، رسانه های انگلیسی خبر دادند که او علاوه بر جرمی که پیش از این داشته، به زورگویی، تعرض و صدمات جسمی هم متهم شده است و به همین علت 28 آوریل باید در دادگاه شهر منچستر حاضر شده و از خودش دفاع کند.

براساس اعلام رسانه های انگلیسی، در صورت اثبات جرم رایان گیگز به 5 سال زندان محکوم خواهد شد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55744

به "آقای اسطوره در سراشیبی سقوط؛ سرنوشت تلخ در انتظار مردی که دیگر محبوب نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای اسطوره در سراشیبی سقوط؛ سرنوشت تلخ در انتظار مردی که دیگر محبوب نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید