اعضای مجمع به فرد فوتبالی اعتماد نمایند، کریمی ریسک بزرگی انجام داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مرتضی اسدی بازیکن سابق تراکتور و سرمربی فعلی تیم فوتبال عقاب تهران در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: فردا سرنوشت چهار سال آینده فوتبال ما رقم می خورد. به عنوان یک فوتبالی انتظار دارم که اعضای محترم مجمع به اهمیت کارشان و رایی که می دهند اگاه باشند. فوتبال ما شرایط خیلی مساعدی ندارد و قطعاً مسائل و بدهی های از قبل به جا مانده کار را برای رییس جدید سخت خواهد نمود.

اعضای مجمع به فرد فوتبالی اعتماد نمایند، کریمی ریسک بزرگی انجام داد

اسدی در ادامه با اشاره به حضور یک فوتبالیست در این عرصه گفت: خوشبختانه علی کریمی نه احتیاج اقتصادی دارد و نه به شهرت این موضوع فکر می نماید. او همان طور که در سال های گذشته منتقد بعضی تصمیمات فدراسیون بود و دیدیم که اکثرشان هم بعدها ثابت شد امروز با حضور در انتخابات ریسک بزرگی نموده است.

وی اضافه کرد: همان طور که فوتبالی ها از این اتفاق استقبال نموده اند من هم با احترام به تمامی کاندیداهای محترم اعتقاد دارم که در این مقطع گزینه ای بهتر از علی کریمی نداریم. شخصیتی که از جنس فوتبال است و تمام مشکلاتش را می داند. از طرفی امثال علی کریمی ها در مجامع بین المللی فوتبال شناخته شده هستند و همین موضوع مهم خیلی به فوتبال مان یاری می نماید. به نظرم اگر کریمی انتخاب نشود باید شک کرد.

سرمربی تیم عقاب تهران در انتها گفت: در سال های گذشته دیدیم که بعضی تصمیمات در فدراسیون تا چه اندازه به فوتبال ما لطمه زده و هنوز هم اثراتش به جا مانده است. امیدوارم اعضای مجمع یکبار هم که شده به یک فرد فوتبالی اعتماد نمایند.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52713

به "اعضای مجمع به فرد فوتبالی اعتماد نمایند، کریمی ریسک بزرگی انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای مجمع به فرد فوتبالی اعتماد نمایند، کریمی ریسک بزرگی انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید