بازار دلگان تعطیل شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شماری از بازاریان و کسبه دلگان در ملاقات با فرماندار این شهرستان اعلام کردند با هدف همکاری با مسئولان دست اندرکار برای کنترل ویروس کرونا داوطلبانه محل کسب خود را تعطیل کردند.

بازار دلگان تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرماندار دلگان در این نشست ضمن پرداختن به وظایف تک تک کسبه و مردم دلگان در مقابله با ویروس کرونا گفت: کسبه و مردم دلگان از ابتدای مراحل مبارزه با ویروس کرونا تا به امروز به وظیفه خود در همکاری با ستاد مبارزه با ویروس کرونا به خوبی عمل نموده اند.

مجتبی شجاعی اظهار کرد: کسبه و بازاریان نقش اساسی در شکست ویروس کرونا دارند زیرا با تعطیل کردن مغازه ها باعث می شوند تا شهروندان و روستاییان از تجمع در بازار خودداری نمایند و این خود گام موثری در شکست ویروس کروناست.

فرماندار دلگان با اشاره به شرایط خاص کرونا بر همراهی و همگامی مردم و کارکنان ادارات در رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود.

این مسئول همچنین از مردم خواست از برگزاری مراسم عروسی، ترحیم و هر گونه تجمع پرهیز نمایند.

در این ملاقات شماری از بازاریان دلگان با استقبال از برنامه های ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان، آمادگی خود را برای همکاری با این ستاد و شکست کرونا اعلام نموده و در این زمینه از هیچ کوشش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرماندار دلگان در حاشیه این ملاقات از برپا نشدن نمازهای آدینه این هفته شهرستان اطلاع داد و گفت: نمازهای آدینه شهرستان دلگان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33018

به "بازار دلگان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار دلگان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید