باید گل های بیشتری به گل گهر می زدیم، تشریح مسائل گلزنی تراکتور

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی شامگاه امروز آدینه در نشست خبری بعداز بازی تراکتور با گل گهر سیرجان در تبریز گفت: بازی سختی بود و تیم حریف نیز خوب کار کرد و خیلی خوب دفاع می کرد.

باید گل های بیشتری به گل گهر می زدیم، تشریح مسائل گلزنی تراکتور

وی با بیان اینکه تیم گل گهر دفاع خوبی داشت، گفت: چه مهمان باشیم چه میزبان، بازی کردن با چنین رقیبانی سخت است چراکه آنها دفاع تیمی را خوب انجام می دهند.

دنیزلی با اشاره به اینکه ما روی گل زدن مشکل جدی داریم، گفت: به این مشکل زیاد اهمیت ندادیم، 4 هفته را پشت سرگذاشتیم. هفته پیش برابر ذوب آهن بد بازی کردیم. از تمام بازیکنانم راضی هستم. در کل بازی حاکم بیشتر بازی ما بودیم.

وی با بیان اینکه بعد از پنالتی که انصاری خراب کرد به لحاظ روانی کمی افت کردیم، اضافه نمود: به هرحال در این بازی اشتباهاتی هم داشتیم. اشتباه تیمی نداشتیم ولی اشتباهات انفرادی امروز زیاد بود.

سرمربی تراکتور با اشاره به اینکه باید مسائل تیمش رفع گردد، گفت: باید این اشتباهات کم و کمتر گردد. اگر این اشتباهات فردی نزدیک به دروازه باشد خطر ایجاد می نماید. ما دفاع تیمی را خوب انجام می دهیم. باید خاطر نشان کنم که فضای بازی پرسپولیس با فضای بازی با گل گهر خیلی فرق داشت.

وی با قدردانی از حضور 30 هزار نفری طرفداران تیمش در بازی امروز گفت: در بازی های آینده هم می خواهیم که پرشورها بازهم در کنار ما باشند. در هفته های آینده بازی های مهمی داریم سعی می کنیم ذهنمان آماده تر گردد و بازی های بهتری انجام دهیم.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه نباید بازی ها را کم اهمیت در نظر بگیریم، گفت: اگر بازی ها را در دست نگیریم دچار مشکل می شویم. من بازیکنان کم تجربه و با تجربه ای در تیم دارم و می خواهم با کوشش همه به پیروزیت برسیم.

دنیزلی ادامه داد: اگر دقت کنید اشتباهات فردی را بیشتر بازیکنان باتجربه ما انجام دادند که باید در این مورد دقت نمایند. پس از هفته های پنجم و ششم، تیم خودش را نشان می دهد و این اشتباهات فردی به اعتماد به نفس بالا یا پاس های بد مرتبط است.

وی گفت: این هفته ها هم مهم است اما تیمی در لیگ پیروز می گردد که روند خویش را تا پایان ادامه دهد.

دنیزلی تاکید نمود: بنده سال ها فوتبالیست هجومی بودم و معتقدم زیبایی فوتبال و خواسته طرفداران گل است، تیم ها باید دفاع خوبی داشته باشند اما اگر امروز بازی را چهار بر سه برده بودیم، لذت بیشتری می بردم. برای قهرمانی در لیگ برتر باید به طور میانگین در هر بازی 2.1 امتیاز بگیریم که به دنبال بهبود روند امتیازگیری تیم هستیم.

وی در مورد کارت دریافت بازیکنانش نیز گفت: قضیه اخطارها را با همه بازیکنان در جریان گذاشته ایم. اگر به خاطر اعتراض های بی مورد کارت بگیرند جریمه سنگینی خواهند داشت اما کارت زردهایی که به خاطر موقعیت بازی گرفته می گردد را قبول دارم.

سرمربی تراکتور در مورد پنالتی که تیمش خراب کرد، ادامه داد: پنالتی زن تیم ما تعیین است و اگر دژاگه در زمین باشد او پنالتی می زند. فورچونه دومین پنالتی زن ما است ولی او در آن لحظه مصدومیت داشت. انصاری هم با مشورت کاپیتان مان پشت ضربه پنالتی نهاده شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 13797

به "باید گل های بیشتری به گل گهر می زدیم، تشریح مسائل گلزنی تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید گل های بیشتری به گل گهر می زدیم، تشریح مسائل گلزنی تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید