تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال ایران تاکید نمود.

تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه برای یاری اقتصادی و لجستیکی به فوتبال ملی ایران در این مقطع حساس اطمینان خاطر داد.

نوبخت اخیرا به همراه حمید پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و هیات همراه از کمپ تیم های ملی بازدید و با رییس فدراسیون فوتبال و اعضای کادر فنی ملاقات کردند. در این نشست صمیمانه مقرر شد تمامی هزینه های تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی و جام جهانی فوتسال از سوی سازمان برنامه و بودجه در قالب ردیف بودجه ای اختصاصی تأمین گردد.

حالا اما معاون محترم رییس جمهور برای اطمینان خاطر فوتبال ملی ایران ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم های ملی در صفحه شخصی خود نوشت:

با حضور در کمپ تیم های ملی، با اعضای کادر فنی و رییس فدراسیون فوتبال ملاقات و تبادل نظر کردم. به آقای دراگان اسکوچیچ گفتم که با روحیه پیروزی طلبی و مبارزاتی که از او و توان بازیکنان تیم ملی سراغ دارم، به موفقیت آنها در بازی های جام جهانی بسیار امیدوارم.

درباره پشتیبانی اقتصادی و لجستیک جهت پیروزی تیم ملی نیز این اطمینان را به آنان دادم که برای تأمین هزینه های تیم ملی فوتبال و تیم ملی فوتسال در بازی های مقدماتی جام جهانی، سازمان برنامه و بودجه از همه ظرفیت های قانونی استفاده می نماید، چرا که موفقیت تیم های ملی در عرصه های جهانی موجب شادمانی ملت عظیم ایران خواهد شد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56603

به "تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون رئیس جمهور بر حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید