تخلیه و بارگیری 6میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: بیش از 6 میلیون تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه و بارگیری شد.

تخلیه و بارگیری 6میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عادل دریس آدینه نهم خرداد اظهار کرد: از این میزان بیش از چهار میلیون و 757 هزار تن مربوط به تخلیه و بارگیری کالای غیرنفتی و بیش از یک میلیون و 430 هزار تن نیز به تخلیه و بارگیری کالای نفتی تعلق دارد.

وی بیان نمود: همچنین طی این بازه زمانی بیش از یک میلیون و 215 هزار تن صادرات غیرنفتی از این مجتمع عظیم بندری اجرا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اضافه کرد: تخلیه و بارگیری کانتینری در مجتمع بندری امام خمینی (ره) نیز با 60 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بیش از 24 هزار و 334 تن رسید.

وی به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امام خمینی (ره) اشاره نمود و گفت: با هدف توسعه صنعت حمل ونقل دریایی و بهره گیری حداکثری از توانمندی بنادر و همچنین تامین زیرساخت و تجهیزات بندری و دریایی، زمینه حضور فعال تر سرمایه گذاران در این مجتمع عظیم بندری کشور فراهم شده است.

بندر امام خمینی (ره) عظیم ترین بندر کشور از نظر توان ذخیره سازی انواع کالاها از قبیل محصولات فله خشک و مایع است که با برخورداری از 38 پست اسکله به طول هفت کیلومتر نزدیک ترین بندر جنوبی به مراکز صنعتی و جمعیتی کشور است.

این مجتمع بندری از پتانسیل مناسب پسکرانه ای جاده ای، ریلی و هوایی برخوردار است.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32777

به "تخلیه و بارگیری 6میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه و بارگیری 6میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید