حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رهبر جدید حزب کارگر انگلیس از نحوه مدیریت بحران شیوع کروناویروس در این کشور توسط بوریس جانسون انتقاد و او را متهم به ارتکاب اشتباهات جدی در قبال این بحران کرد.

حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کر استارمر که قبلا به عنوان وزیر بریگزیت در دولت در سایه انگلیس منصوب شده بود، اخیرا به عنوان رهبر جدید حزب کارگر انتخاب شده و قرار است به زودی تیم مورد نظرش را معرفی کند.

او در ستونی که در نشریه ساندی تایمز منتشر کرد گفت، خواستار تعامل سازنده با دولت فعلی در طول بحران شیوع کروناویروس در انگلیس است.

استارمر در ادامه این مطلب وزرای دولت را به کندی بیش از حد در واکنش نشان دادن به شکایتها در خصوص عقب افتادگی شدید انگلیس از دیگر کشورها در انجام تستهای تشخیص ابتلا به کرونا کرد.

استارمر خاطر نشان کرد: در آینده من به شکل اساسی، به دفعات زیاد و بر سر مسائل زیادی با نخست وزیر مخالف خواهم بود.

وی ادامه داد: با این حال زمانهایی نیز خواهد بود که حزب کارگر می تواند و باید تعاملی سازنده با دولت داشته باشد و مقطع فعلی نیز یکی از همان زمانهاست.

استارمر بحران فعلی مربوط به شیوع ویروس را یک شرایط اضطراری ملی و همچنین در سطح جهان نیز یک شرایط اضطراری جهانی توصیف کرد.

این رهبر جدید حزب کارگر انگلیس خاطر نشان کرد: همانطور که همه نگران اتفاقات چند ماه آینده هستند، ما میدانیم باید عزمی قاطع برای شکست دادن این ویروس داشته باشیم و همینطور نیز خواهد بود.

استارمر گفت، حزب کارگر به نوبه خود راهکار ها را پیشنهاد می نماید اما در عین حال از کسانی که نادیده گرفته شده اند حمایت خواهد نمود و هر اشتباهی را متذکر می گردد تا در سریعترین زمان ممکن اصلاح شوند.

وی اضافه کرد: بیایید صادق باشیم. تا کنون اشتباهاتی جدی اتفاق افتاده است.

استارمر تاکید نمود که لازم است که پاسخ اعتماد عمومی با باز کردن فضا و شفافیت در خصوص اشتباهات و تصمیماتی که تا کنون اتخاذ شده اند داده گردد و باید هر چه بیشتر بر اهمیت مراکز فراگیر واکسیناسیون، برنامه بازیابی مالی و دیگر تدابیر به عنوان بخشهای یک استراتژی جامع خروج از بحران تاکید گردد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 27764

به "حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله رهبر جدید حزب کارگر به مدیریت جانسون در بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید