خبرنگاران مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مشهد- خبرنگاران- پیروزی تیم فوتبال شهرخودرو، شکست تیم فوتسال فرش آرا، برگزاری مسابقات آزاد کشوری شطرنج و دعوت 12 سنگنورد خراسان رضوی به اردوی تیم ملی از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته گذشته بود.

خبرنگاران مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت

پیروزی تیم فوتبال شهرخودرو

تیم فوتبال شهرخودرو در ادامه هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر در استادیوم امام رضا (ع) مشهد و در هوای سرد زمستانی روز شانزدهم اسفند میزبان تیم فوتبال پیکان بود که با 2 گل تیم مهمان را شکست داد.

گلهای شهرخودرو را مهرداد بایرامی در دقیقه هشت و احمدالجبوری در دقیقه 85 وارد دروازه تیم مهمان کردند.

شکست تیم فوتسال فرش آرا

تیم فرش آرا در هفته نخست دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز بیستم اسفند در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد میزبان تیم مقاومت البرز بود.

نیمه نخست این مسابقه با گل شهاب طالبی به سود تیم مهمان انتها یافت.

نیمه دوم، طالبی و آرش دهدار هر کدام یک گل و مرتضی عزتی 2 گل دیگر برای تیم مقاومت البرز به ثمر رساندند و تک گل تیم فرش آرا را علی رستمی وارد دروازه تیم مهمان کرد.

برگزاری مسابقات کشوری شطرنج

رییس هیات شطرنج خراسان رضوی گفت: مسابقات آزاد کشوری شطرنج جام فردوسی با حضور 50 شطرنج باز در 9 دور به روش سوئیسی و در سه بخش استاندارد، برق آسا و سریع از چهاردهم تا بیستم اسفند در مشهد برگزار گردید.

رضا پاشانجاتی اضافه کرد: در انتها این مسابقات در بخش سریع، سید امیررضا رضوی، سبحان زحمتی و عرفان احمدی و در بخش برق آسا سبحان زحمتی، پرویز خزاعی و کسرا گودرز عناوین برتر را از آن خود کردند.

او با بیان این که در بخش استاندارد نیز سبحان زحمتی، جمال زارع و محمدتقی والسلام عناوین برتر را کسب کردند اضافه کرد: در این مسابقات 75 میلیون ریال جایزه نقدی به نفرات برتر پرداخت شد.

افتتاح بزرگترین پیست اتومبیلرانی شرق کشور در تربت حیدریه

بزرگترین پیست اتومبیلرانی و موتورسواری شرق کشور بیستم اسفند در تربت حیدریه افتتاح شد. مدیر و سرمایه گذار این مجموعه در این خصوص گفت: مرحله نخست این طرح در زمینی به مساحت 1.5 هکتار و با 20 میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح شد. این پیست بزرگترین نوع آن در شرق کشور است زیرا بزرگترین پیست های موجود 500 تا 600 متر هستند اما طول این پیست 720 متر است.

حسن قوامی اضافه کرد: با مساعدت مسوولان حوزه ورزش و الحاق یک هکتار دیگر به این مجموعه، مرحله دوم طرح نیز چند ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

دعوت 12 سنگنورد خراسانی به اردوی تیم ملی

سرپرست کارگروه صعودهای ورزشی خراسان رضوی گفت: 12 سنگ نورد این استان به نخستین مرحله اردوی تیم ملی سنگ نوردی مردان و زنان کشور دعوت شدند.

علی کاووسی اضافه کرد: احسان اسرار، محمد یوسفی، مبین حجی آبادی، محمد صائب نیا و بهراد ودیعی نوقابی از نیشابور و پوریا کریم پور، امیرحسین صفرزاده و یوسف خورشیدی از مشهد در رشته سرعت و سیدرضا تقی پور و علی ابراهیمی از مشهد همراه با محمد یوسفی از نیشابور در رشته سرطناب و بولدرینگ دعوت شدگان به اردو هستند.

وی ادامه داد: در رشته سرطناب و بولدرینگ بانوان هم 19 نفر در این اردو حضور دارندکه یلدا پارسا از نیشابور به اردو دعوت شده است. اردوی مردان از 20 فروردین و اردوی بانوان از 27 فروردین ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: ایرنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54264

به "خبرنگاران مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید