صف طولانی اکران آنلاین ، بلیت سینماها گران می شود؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، گفت: بلیت سینماها در سال جاری، نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد داشت.

صف طولانی اکران آنلاین ، بلیت سینماها گران می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مسعود نجفی با ارائه گزارشی از شرایط اکران های آنلاین سینماها، گفت: این طرح راه افتاده و استقبال نیز شده است. تا کنون بیش از 10 فیلم متقاضی اکران آنلاین هستند. فیلم سینمایی خروج تا کنون نزدیک به 150 هزار بلیط و حدود 2/5 میلیارد تومان فروش داشته است که نتیجه آن حدود 375 هزار بیننده است. پیش بینی ما از فروش این فیلم 3 میلیارد بود که اکنون می تواند به این رقم دست پیدا کند.

وی افزود: دومین فیلمی که به صورت آنلاین عرضه شد، فیلم سینمایی طلا بود که تا به امروز بیش از 100 هزار بلیط فروخته و نزدیک به 1.5 میلیارد تومان فروش داشته، این فیلم تا امروز نزدیک به 250 هزار بیننده داشته است. مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی در مورد تفاوت قیمت بلیط فیلم های سینمایی خروج و طلا توضیح داد: این موضوع بسته به توافق عوامل فیلم با VOD ها است. با توجه به این که تجربه جدیدی است، آیین نامه و ضوابط مشخصی ندارد. شاید دلیل گران تر بودن فیلم طلا این باشد که این فیلم متعلق به بخش خصوصی است. البته این قیمت گذاری تحت تاثیر عرضه و تقاضا است و عوامل فیلم باید قیمتی را انتخاب کنند که بتواند مخاطب جذب کند.

نجفی با اشاره به تصمیمات مرتبط با بازگشایی سینماها، گفت: 2 هفته پیش بود که آیین نامه 15 بندی در کارگروه بررسی آسیب های کرونا در سینما نهایی و به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد شد. به این ستاد اعلام کردیم که آمادگی وجود دارد که سینماها در روز عید فطر بازگشایی شود. باید ببینیم که نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا چیست.

وی افزود: البته اعلام شد که این کار داوطلبانه است و سینماهایی که تمایل نداشته باشند، می توانند همچنان بسته بمانند. مهم ترین بند این آیین نامه این بود که باید از 40 درصد ظرفیت سینماها استفاده شود و قیمت بلیط همانند سال قبل خواهد بود.

وی در مورد بندهای این آیین نامه بیان نمود: باید مخاطبان در صندلی های سینماها 2 در میان بنشینند، تمهیدات لازم برای ایجاد فاصله بین ردیف ها از سوی سینماداران درنظر گرفته شود، استفاده از ماسک و دستکش برای کارکنان سینما ضروری است، ورود و خروج سالن ها و انتظار در سالن ها با رعایت فاصله گذاری باید انجام شود.

مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی درباره ترتیب اکران فیلم ها، گفت: اولویت با فیلم هایی است که اکران شان در اسفند متوقف شده و سپس فیلم هایی که برای اکران نوروزی درنظر گرفته شده بود.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31851

به "صف طولانی اکران آنلاین ، بلیت سینماها گران می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صف طولانی اکران آنلاین ، بلیت سینماها گران می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید