قطعی برق صدای پلیس را در آورد خبرنگاران- پلیس راهور تهران عظیم افزایش تصادفات، نابسامانی در تقاطع ها، اختلال در نظم شهری و ترافیکی را از پیامدهای قطع برق برشمرد.

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران- پلیس راهور تهران عظیم افزایش تصادفات، نابسامانی در تقاطع ها، اختلال در نظم شهری و ترافیکی را از پیامدهای قطع برق برشمرد.

به گزارش خبرنگاران، سردار محمد حسین حمیدی در گفت وگو با ایسنا درباره قطع نامنظم برق در سطح معابر و چهارراهها و تقاطع های شهر تهران گفت : این قطع برق و کم شدن دید رانندگان باعث شده آمار تصادفات خسارتی و جرحی در سطح شهر تهران بالا برود .

قطعی برق صدای پلیس را در آورد خبرنگاران- پلیس راهور تهران عظیم افزایش تصادفات، نابسامانی در تقاطع ها، اختلال در نظم شهری و ترافیکی را از پیامدهای قطع برق برشمرد.

وی اضافه نمود: همچنین با توجه به قطعی برق در تقاطع ها و چهارراه ها علاوه بر سردرگمی رانندگان در عبور از محل، تعداد تصادفات در این معابر و مقاطع نیز به همین واسطه، افزایش یافته است و امکان بروز تصادفات شدید و بروز خسارت بیشتر به خودروها وجود دارد.

حمیدی با بیان اینکه این قطعی برق باعث نابسامانی در تقاطع ها ، اخلال در نظم شهری و شرایط ترافیکی نامناسب در پایتخت شده، گفت: عوامل پلیس راهور در محل های قطعی برق تقاطع ها حضور دارند .

به گفته وی، افزایش نامنظم قطعی برق به جد باعث نگرانی پلیس راهور تهران عظیم شده است که از همین جا از مسئولین محترم خواهشندیم که از قبل قطعی برق محل و منطقه را به پلیس راهور اطلاع دهند تا تدابیر لازم در مورد تامین نیرو در تقاطع و ایجاد نظم ترافیکی در محل به واسطه خاموشی چراغ ها، اندیشیده گردد .

حمیدی همچنین از رانندگان هم خواشت که در این موارد تردد را مدیریت نموده و به برطرف مشکل یاری نمایند چرا که حتی اگر مأمور راهور هم در تقاطع باشد در شرایط قطعی برق نمی تواند تقاطع نابسامان را بدرستی مدیریت کند و احتیاج به نیروی بیشتر است. اگر قرار باشد برق تقاطع ها قطع باشد باید حداقل چهار مأمور راهور در هر تقاطع حاضر شوند که این کار عملاً برای پلیس با حجم بالای تردد ها و معابر امکانپذیر نیست.

رییس پلیس راهور تهران عظیم گفت : امیدواریم این مشکل و قطع نامنظم برق تقاطع ها و معابر شهر تهران قبل از آغاز فصل تابستان حل گردد چون قطعا در بحث انضباط شهری مسائل جبران ناپذیری روبرو خواهیم بود .

سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا نیز امروز به خاموش شدن چراغ های ترافیکی شهر تهران در پی قطع برق واکنش نشان داد و از مسئولان وزارت نیرو خواست تا در این باره تمهیداتی بی اندیشند. وی همچنان خواست: برق چراغ های هدایت و رانندگی از جریان برق شهری جدا گردد تا در صورت قطع برق، مشکل ترافیکی در معابر رخ ندهد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و رییس اورژانس تهران نیز امروز از افزایش ماموریت هایشان در پی قطع برق تهران طی روزهای اخیر خبر دادند.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57498

به "قطعی برق صدای پلیس را در آورد خبرنگاران- پلیس راهور تهران عظیم افزایش تصادفات، نابسامانی در تقاطع ها، اختلال در نظم شهری و ترافیکی را از پیامدهای قطع برق برشمرد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی برق صدای پلیس را در آورد خبرنگاران- پلیس راهور تهران عظیم افزایش تصادفات، نابسامانی در تقاطع ها، اختلال در نظم شهری و ترافیکی را از پیامدهای قطع برق برشمرد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید