پای اسحاق جهانگیری هم به فاجعه پرونده ویلموتس باز شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس گفت: پول ویلموتس با دستور معاون اول رئیس جمهور و چند وزیر پرداخت شده، اما سوال از نهاد قضایی این است که هر دستوری حتی از سوی رئیس جمهور صادر گردد باید اجرایی گردد؟

پای اسحاق جهانگیری هم به فاجعه پرونده ویلموتس باز شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احسان قاضی زاه هاشمی نماینده مجلس در برنامه فوتبال برتر گفت: چرا باید تمام دولت ما در این مسئله درگیر شوند و این هم سوال است. شرکت فناوران که از مجموعه شستا است یا بعضی شرکت های زیر مجموعه شستا خودشان دچار مشکل، پرداخت حقوق کارگران و نقدینگی هستند. شستا به دلیل مشکلاتی که داشت، بخشی از سهام خود را در بورس عرضه کرد.

وی افز.د: حالا سوال ما این است که چرا باید شرایط کشور را به جایی برسانید که بگویند پول ندهیم، مربی روی نیمکت نداریم، شکست می خوریم که مجبور نمایند تا 2 میلیون یورو پرداخت گردد. اینکه 150 هزار یورو ترانسفر را هم تکذیب می نمایند، مربوط به آنها نیست، بلکه این پول را همان شرکت فناوران که زیر مجموعه شستاست پرداخت نموده و یورو به درهم تبدیل شد و به ترکیه انتقال دادند. این پول را فدراسیون نداده که می گویند پول ترانسفر صفر بوده است، چون 2 میلیون یورو را هم فدراسیون نداد.

قاضی زاده هاشمی اضافه نمود: فدراسیون برای 31 فروردین چک داد که شستا این چک را بنا به مسائل حقوقی برگشت زده و باید دید این ضرر و زیان را چه کسی پرداخت خواهد نمود. این پول هم با دستور معاون اول رئیس جمهور و چند وزیر پرداخت شده، اما سوال از نهاد قضایی این است که هر دستوری حتی از سوی رئیس جمهور صادر گردد باید اجرایی گردد؟ آیا شستا باید این دستور را اجرا می نموده؟ بخشی از این سوال را در ورزش و بخشی را در تامین اجتماعی و شستا باید پاسخ دهند. پرونده این ماجرا تشکیل شده و در دو وجه در حال آنالیز است که بخش تامین اجتماعی و شستا یک وجه آن و وجه دیگر هم مربوط به بحث فنی، ورزشی و حقوق بین الملل است. درباره بخش فنی کسانی که امضا نموده اند و شاید فکر می کردند امضای آنها تزئینی است، به لحاظ حقوقی باید جوابگو باشند و این موضوع قطعاً پرونده قضایی خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 34071

به "پای اسحاق جهانگیری هم به فاجعه پرونده ویلموتس باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پای اسحاق جهانگیری هم به فاجعه پرونده ویلموتس باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید