پیغام تسلیت مسوولان درپی درگذشت مدیرعامل سازمان آتشنشانی تبریز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان شرقی در پی درگذشت مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز، فرماندار شهرستان، شهردار تبریز و نایب رییس شورای شهر پیغام تسلیتی صادر کردند.

پیغام تسلیت مسوولان درپی درگذشت مدیرعامل سازمان آتشنشانی تبریز

متن پیغام بهروز مهدوی، فرماندار تبریز به توضیح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

️درگذشت زنده یادمهندس قلیزاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز و فرمانده خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، مصیبتی عظیم برای خانواده آتش نشانی می باشد.

اینجانب این مصیبت عظیم را خدمت خانواده محترم ایشان و همکاران محترم آنمرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال ترفیع درجات وی را در بهشت أعلا و رحمت پروردگار بی همتا برای آن مرحوم را خواهانم.

درگذشت آتش پاد قلیزاده مردم قدرشناس تبریز را اندوهگین و متاثر کرد

متن پیغام ایرج شهین باهر، شهردار تبریز به توضیح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت برادر عزیزم، آقای محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نه تنها من و تمام همکاران او در خانواده شهرداری تبریز، بلکه همه مردم تبریز را داغدار کرد.

او فرزند خلف تبریز بود و در راه خدمت به همشهریان و هموطنان خود، چه در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز و چه در صندلی های دیگر، ذره ای غفلت نورزید و خاتمه در همین راه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

من و تمام مردم تبریز خوب به یاد داریم که در حادثه آتش سوزی بازار، چگونه خودش را به آب و آتش می زد و برای مهار آتش از جان مایه می گذاشت. او مرد روزهای سخت بود و از اولین ساعات انتشار ویروس کرونا در تبریز، به همراه آتش نشانان فداکار در کوچه ها و خیابان ها حاضر شد و با این ویروس منحوس تن به تن جنگید که آن صحنه ها به عنوان قاب افتخار، در اذهان تمام خدمتگزاران مردم باقی خواهد ماند.

او از روزهای اخیر هم در بیمارستان با این ویروس جنگید اما تقدیر بر این بود که تنها چندساعت مانده به تحویل سال نو، در سفره هفت سین، ما و خانواده خود را تنها گذاشت و به ملاقات حق شتافت.

تسلیم تقدیر حضرت حق هستیم و ضمن ابراز داغداری عمیق مجموعه شهرداری کلان شهر تبریز، این ضایعه را به خانواده مرحوم محمد قلیزاده تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبوری، و برای روح پرفتوحش آرامش آرزو می نمایم. امید که با همراهی مردم فهیم، در سریع ترین زمان ممکن و با کم ترین آسیب این ویروس منحوس را نابود و ریشه کن سازیم. ان شاالله.

خاطره رشادت هایتان فراموش نمی گردد

پیغام تسلیت سونیا اندیش، نایب رئیس شورای شهر تبریز به توضیح زیر است؛

️إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

️متاسفانه ساعاتی مانده به انتها سال تلخ 98، غمی دیگر بر غم ها و دردی دیگر بر دردهای این سال افزوده شد. آتش پاد دوم محمد قلی زاده، مدیرعامل و فرمانده سخت کوش و رشید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز که در ایام انجام ماموریت این سازمان برای مقابله با بحران کرونا، در معرض ابتلا به این ویروس قرار گرفته بود، ظهر امروز در کمال ناباوری رخت از این جهان بربست و به خیل ایثارگرانی که جان خود را در راه خدمت به مردم و میهن فدا نموده اند، پیوست.

️شهادت ایشان را خدمت خاندان معزز قلی زاده، همکاران تلاشگر ایشان در سازمان آتش نشانی تبریز و تمام مردم شریف تبریز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند برای آن مرحوم، شادی روح و علوّ درجات و برای داغداران محترم صبر و بردباری آرزو دارم. خاطره رشادتهایتان تا همواره بر خاطره ها باقی خواهد ماند.

پیغام تسلیت جواد پنداشته، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر فقدان یکی از فرماندهان برجسته اتشنشانی کشورمان و دوست و همکار عزیزم کشور را متاثر نمود. درگذشت جناب قلیزاده را که از زمینه مبارزه ویروس کرونا عمر گرانبهایشان را در این راه نورانی صرف نمودند، به خانواده محترم ایشان و کل خانواده آتشنشانی کشور تسلیت عرض نموده، غفران الهی و اهل بیت(ع) را برای آن همکار مسئلت می نمایم.

به گزارش خبرنگاران، محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز یکی از مدیران ساعی در مبارزه با خط مقدم کرونا بود که امروز 29 اسفند ماه پس از چند هفته مبارزه با این بیماری درگذشت.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25943

به "پیغام تسلیت مسوولان درپی درگذشت مدیرعامل سازمان آتشنشانی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تسلیت مسوولان درپی درگذشت مدیرعامل سازمان آتشنشانی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید