کتاب سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران-هنرمندان و شرکت نمایندگان در سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کتاب جشنواره و گواهی شرکت خود را از دبیرخانه این رویداد دریافت نمایند.

کتاب سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، تمامی شرکت نمایندگان در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر می توانند از امروز 8 خرداد کتاب این رویداد به علاوه گواهی شرکت در جشنواره را از دبیرخانه این رویداد دریافت نمایند. این کتاب 750 صفحه ای در بخش طوبای زرین توسط کیانوش غریب پور و مهدیه روستایی طراحی شده است.

کتاب سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر شامل 699 اثر از 504 هنرمند است که پیشتر در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر رونمایی شده بود. این کتاب در برگیرنده پیغام هایی از سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی و علی اشرف صندوق آبادی دبیر جشنواره سیزدهم است.

شرکت نمایندگان می توانند از امروز کتاب جشنواره فجر سیزدهم به همراه گواهی شرکت در سیزدهمین جشنواره تجسمی فجر را از دبیرخانه این رویداد به آدرس تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، خیابان صدوقی، پلاک 17 و شماره تلفن های: 66946910 - 66946911 دریافت نمایند.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 58056

به "کتاب سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید