کرونا به الماس هم رحم نکرد: معاملات در سطح دنیا به صفر رسید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شرکت آلروسای روسیه، که یکی از بزرگترین فراوری کنندگان الماس در دنیا به شمار می رود گزارش داد که شیوع ویروس کرونا تنها در یک ماه فروش الماس در بازار بین المللی را به یک دهم رسانده است.

کرونا به الماس هم رحم نکرد: معاملات در سطح دنیا به صفر رسید!

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از راشاتودی، شرکت آلروسای روسیه، که یکی از بزرگترین فراوریکنندگان الماس در دنیا به شمار می رود گزارش داد که شیوع ویروس کرونا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد دنیای و چرخه تامین کالا باعث شد تا فروش الماس در بازار بین المللی به یک دهم برسد.

این شرکت بیان نمود در ماه آوریل تنها 15.6 میلیون دلار الماس فروخته که نسبت به 152 میلیون دلار در ماه مارس و 400 میلیون دلار ابتدای سال تقریبا هیچ بوده است.

اوگینی آگورف، معاون مدیر کل آلروسا، طی بیانیه ای بیان نمود محدودیت های اجتماعی و مالی اعمال شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا و متعاقبا پایین آمدن تقاضا برای جواهرات الماس نشان، معاملات الماس خام و تراش خورده در دنیا را تقریبا صفر نموده است.

این شرکت امیدوار است بحران پیش آمده کوتاه مدت بوده و در ابتدای سه ماهه سوم امسال، شاهد از سرگیری فرایند بهبود اوضاع باشیم.

شیوع ویروس کرونا باعث شده تا فراوری جواهر و الماس در دنیا هم تقریبا شاهد کاهش قابل توجهی باشد.

فرایند فراوری الماس تراش خورده در هند که تا پیش از این 90 درصد الماس های دنیا در این کشور تراش می خورد همچنان به خاطر تعطیل شدن فعالیت های کسب و کار متوقف است.

بنا به اعلام مرکز دنیای الماس انتورت، واردات الماس خام و تراش خورده به شهر انتورت بلژیک که یکی از مهمترین مراکز مبادلات الماس در دنیا به شمار می رود به ترتیب 73 و 51 درصد کاهش داشته است.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32005

به "کرونا به الماس هم رحم نکرد: معاملات در سطح دنیا به صفر رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا به الماس هم رحم نکرد: معاملات در سطح دنیا به صفر رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید