کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در شهرستان گرمسار به ارزشی بالغ بر 200 میلیارد ریال خبرداد.

کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار عبداله حسنی در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس از تشدید برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس در مواجهه با جرایمی که ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارد خبرداد و تاکیدکرد: فعالیت های خود در این حوزه را به صورت چشمگیری افزایش داده ایم.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان این که برنامه ریزی های منسجم و هدفمندی برای برخورد با افرادی که به سلامت و امنیت روانی مردم رحم نمی نمایند اجرا شده اعلام نمود: به همین دلیل ماموران انتظامی شهرستان گرمسار گزارشی مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ایوانکی را با دقت مورد آنالیز قراردادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در آنالیز های اولیه و کنترل های نامحسوس پلیس موضوع گزارش مورد تایید قرارگرفت و هماهنگی درون و برون سازمانی برای بازرسی از این واحد تولیدی نیز به عمل آمد.

به گفته سردار حسنی در بازرسی اجرا شده با حضور مقامات قضائی و مسئولان انتظامی از این واحد تولیدی 95 میلیون جفت انواع دستکش های لاتکس داخلی و خارجی که به صورت غیرمجاز دپو شده بود کشف شد.

وی ارزش این تعداد دستکش ها را بنا بر اظهار نظر کارشناسان امر 200 میلیارد ریال اعلام و توضیح داد: در این خصوص یک نفر که عامل اصلی این احتکار بود شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31947

به "کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف انبار احتکار 95 میلیون جفت دستکش لاتکس در گرمسار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید